Inträdesansökan till Finspångs Fiskevårdsförening

Från om med nu är det enklaste sättet att söka medlemskap i föreningen, och därmed få årlig fiskerätt i våra sjöar, via iFiske (på telefon eller via dator). Du hittar oss som Finspångs FVF Medlem och du köper produkten Medlemskap (även befintliga medlemmar kan förlänga sitt medlemskap via iFiske)

Alternativt så söker man Medlemskap via nedan rutin

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fyll i alla information och skicka den till oss så får du information och ett inbetalningskort hemskickat.

Dom uppgifter vi behöver är:

Namn-Mailadress-Födelsedatum(ÅÅMMDD)-Telefon-Adress-Postnummer-Stad.

Skicka din ansökan till: medlem@finspangsfiskevardsforening.se

Eller använd formuläret.

Frågor om medlemskap

Vad kostar det att vara medlem?

Via IFiske

180 kr första året

230 kr/år därefter

Utan IFiske

200 kr första året

250 kr/år därefter

50 kr/år för Undomar mellan 12-18 år. (Specifikt personligt medlemskap)

Tappar man bort sitt medlemskort kostar det 250 kr för att få ett nytt. (Ett nytt medlemskap)

Vad har vi för krav för att man ska få vara medlem?

Det ända vi kräver är att man ska uppföra sig bra och följa de regler som vi satt upp.

Flugfiskesektionen

Om man vill bli medlem i flugfiskesektionen så får man ansöka om medlemskap på kontaktsidan. Märk medelandet med flugfiskesektionen.

1200 kr/år