Fiskekort

Föreningen ser helst att alla köp av medlemskap eller fiskekort sker digitalt via IFiske . Föreningen har två stycken delar på IFiske - en för Medlemskap och inköp av dag-resp månadskort för våra ordinarie sjöar och sedan en annan sida helt inriktat på PutnTake fiske för Lillskiren.

Pappers-Fiskekort

Föreningen saluför pappers-fiskekort för de som vill köpa sådana via återförsäljare, som du hittar nedan.

Medlemskap - medlemskort

Medlemmar får fiska i föreningens alla ordinarie vatten (alltså ej PutnTake-sjöar så som Lillskiren) via sitt medlemskap och detta finns att köpa hos våra återförsäljare nedan om man inte vill använda IFiske och då kommer man få ett medlemskort och kontrollmärke postat till sig att visa upp vid eventuell kontroll.

Du kan köpa fiskekort på följande försäljningsställen:

-Statoil Finspång

-Viberga

-Nya Stigs Cykel & Fritid

Fiskekort för flytringsfiske i Lillskiren finns att köpa hos:

Statoil Finspång

Kräftlotter

Kräftlotter säljs till sjön Bönnern.

700 kr.

Gäller mellan 2:a onsdagen i augusti till årsskiftet.